A rajtrács: 2010

McLaren [Mercedes]

1. Jenson BUTTON

2. Lewis HAMILTON

Mercedes GP

3. Nico ROSBERG

4. Michael SCHUMACHER [ha MS végül meggondolja magát, akkor Heidfeld]

Red Bull Racing [Renault]

5. Sebastian VETTEL

6. Mark WEBBER

Ferrari

7. Felipe MASSA

8. Fernando ALONSO

Williams [Cosworth]

9. Rubens BARRICHELLO

10. Nico HÜLKENBERG

Renault

11. Robert KUBICA

12. Ho-Pin TUNG [vagy Villeneuve az új tulajdonos kapcsolata révén]

Force India [Mercedes]

14. Adrian SUTIL

15. Vitantonio LIUZZI

Toro Rosso [Ferrari]

16. Sébastien BUEMI

17. Jaime ALGUERSUARI [Megfontolhatnák di Resta szerződtetését, aki ennek hiányában jó eséllyel Force India tesztpilóta lesz.]

Lotus F1 Racing [Cosworth]

18. Jarno TRULLI

19. Heikki KOVALAINEN

Campos Meta 1 [Cosworth]

20. Pedro DE LA ROSA [vagy Pastor Maldonado vagy Vitaly Petrov]

21. Bruno SENNA

US F1 Team [Cosworth]

22. Jacques VILLENEUVE

23. José Maria LÓPEZ

Virgin Racing [Cosworth]

24. Timo GLOCK

25. Lucas DI GRASSI

Sauber [Ferrari]

26. Nick HEIDFELD

27. Kamui KOBAYASHI

US F1 kihalványítva, mert egyre kevesebb esélyt látok, hogy lesz belőlük valami. Talán az FIA lecseréli őket az SGP Team-mel, ennek színfalak mögötti elrendezésére utalhat, hogy a csapat F1-es alkalmazottakat toboroz, elsődlegesen a Toyotától, amivel együtt is működik, a 2010-es konstrukciót is megvehetik. Bejelentett versenyzők neve kivastagítva.

2 thoughts on “A rajtrács: 2010

  1. “Míg Bernie Ecclestone Lopeznek adná a csapatot, amely Craig Pollock irányításával folytatná a munkásságát, a Renault sportfelelőse, Jean-Francois Caubet Richardsra voksol. A döntést szerdán, egy sajtókonferencián akarja bejelenteni a Renault.”

    Akkor most Pollock lesz a Renault csapatfőnöke? Mert akkor van rá esély hogy JV beülhet oda. Bár ha jól tudom pár éve különváltak az útjai Pollock-kal, de nem tudom hogy mi volt akkor a háttérben.

    • Valószínű, hogy új csapatvezető jön, Bob Bell csak ideiglenes volt és egyértelműen egy nagyobb nevet akarnak, Pollock esélyes a szerepre. JV-nek jó esélyei vannak a Renault-hoz bekerülni. Én úgy gondolom, hogy a kínai piac miatt Ho-Pin-t is komolyan fontolóra vehetik, jó üzlet lenne, márpedig immár az új többségi tulajdonos profitot szeretne termelni a csapattal. Nem tűnik ügyetlennek se, az eredményei és az RoC-n mutatottak alapján.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s