Michael Schumacher aláírt a Mercedeshez!

…1 évre… (+2 év opció)

Adja hírül a német Bild, tényként. Mivel német lapról van szó, amely eddig is jól informáltnak tűnt ezen témában, hiszek nekik. Schumié lesz a 4-es rajtszám.

Frissítés: A szavahihetőségre sokat adó BBC is csatlakozik. Hivatalos bejelentés hamarosan (talán holnap).

Andy Shovlin, aki eddig Button mellett dolgozott, lesz Schumi versenymérnöke a Mercedes GP-nél, szóval egy világbajnok versenymérnök.

Frissítés dec. 22. 9:35: Mercedes GP sajtótájékoztató néhány órán belül (10:30-11:00, UK vagy közép-európai idő, magyar idő szerint dél körül)

Majdnem pontosan 20 évvel azután (csak néhány hét az eltérés), hogy Michael Schumacher be lett jelentve a Mercedes junior versenyzőjeként, visszatér a Forma-1-be és visszatér a Mercedeshez…

2009. december 22. 10:30 UK: Hivatalos!

4 thoughts on “Michael Schumacher aláírt a Mercedeshez!

    • MS-fan, ilyen névvel? :D

      Én is örülök neki, feldobja a színvonalat és a hangulatot, ha visszatér. Nem voltam a szurkolója, de mindig tiszteltem és elismertem.

  1. Szerintem nem azt kell nézni, ki, milyen szurkoló, Schumacher érkezése, ahogyan mondod, felpezsdítheti a mostani “állóvizet”. Én is várom, bízom benne, hogy a mieink még egyszer őt is elgyepálják. Nehéz lesz, nincsenek kétségeim, hogy lebőgni nem tér vissza, tudja ő, mire lehet képes a versenypályákon.

Leave a Reply

