Kobayashi üléspróbán a Saubernél

Kamui Kobayashi a Sauber hinwili főhadiszállásán járt tegnap, ahol üléspróbán vett részt, amely során szó szerint a pilótára szabják az autót ergonómiailag. Koba elárult nekünk egy-két dolgot.

“Nem vagyok 100%-ig japán, már 6 éve Európában élek” – mondta Kobayashi, aki elmondta, hogy van egy francia barátnője.

“Kaptam más ajánlatokat is, de amikor megláttam Sauber úr egyedülálló gyárát és a szélcsatornát, tudtam, hogy megköttetett a szerződés. Az önbizalma nagyon fontos nekem, a szemlélete a versenyzésről egyből meggyőzött.”

Kobayashi elmondta, nagyon optimista, hogy képes lesz vonzani a japán szponzorokat.

A svájci Blick arról is beszámolt, hogy Pedro de la Rosa a legesélyesebb Koba csapattársának. Na, ezzel már nem tudok mit kezdeni, én Heidfeldre tippeltem eddig, de lehet, hogy Nick a Renaulthoz tart?

A képek nagyíthatóak:

One thought on “Kobayashi üléspróbán a Saubernél

  1. Pingback: The ‘tub race’ « Hunnylander's Blog

Leave a Reply

