BMW Sauber F1 Team

Peter Sauber a svájci NZZ (Neue Zürcher Zeitung) am Sonntag-nak nyilatkozott. Elmondta, hogy a névváltoztatás jelenleg a legkisebb problémája, ezért még nem is kérelmeztek semmi ilyet. Ez a csapat neve hivatalosan és még az sincs eldöntve, hogy változtatnak e majd rajta egyáltalán. Sauber tudja, hogy a BMW-nek is köszönheti, hogy a csapat létezhet még egyáltalán és megkaphatta viszonylag olcsón, olyan eszközökkel és létesítményekkel, melyek a BMW jelentős beruházásai voltak. Talán emiatti tiszteletből megtartja a BMW névrészt az idei szezonra? Érdekes lenne, az autó Ferrari erőforrásokat fog használni.

Sauber még vadászik a névadó szponzorra, és habár csalódott a Petronas távozása miatt, amely 15 éven keresztül volt csapatának jelentős szponzora, de azt mondja, hogy a 2010-es költségvetést ez nem érinti vészesen (feltehetőleg ez már megvan). Persze elismeri, hogy a több pénz nem ártana.

A nyilatkozatban vannak utalások rá, hogy talán már megtörtént a csapat második pilótájának leszerződtetése; egy ‘tapasztalt nagytudású’ pilótáról van szó. A svájci Blick értesülése szerint Pedro de la Rosa lesz az. (Halvány másodlagos tippem, hogy talán Giancarlo Fisichella is lehetne.) Heidfeld ‘kilőve’. Őróla olyan francia eredetű hírek jöttek napokkal ezelőtt, hogy ő a preferált választása a Renaultnak, és csak akkor jönne szóba Grosjean, ha Nick nem mond igent nekik.

4 thoughts on “BMW Sauber F1 Team

  1. Te eltudod képzelni, hogy Nick végül ülés nélkül marad?
    Én borzasztóan csalódott lennék. Először nagyon bíztam benne, hogy Wokingban köt ki, aztán reménykedtem, hogy megy Rosberg mellé, s Brawnékat elnézve akár a vb-ért is küzd majd. Ehhez képest?…:(

    • Nickre volt és van kereslet, csak a körülmények úgy mutatják, mintha nem. Saubernek kellett volna, de akkor Nick a Mercinél ‘állt sorban’ MS mögött. Később is kellett volna, de Nick a Renault-t potenciálisabb csapatnak érezheti, most ‘ott áll a sorban’, állítólag ott már ő az első a listán a 2. ülésre.

      Pedro egyelőre cáfolt.

  2. “Két szék közt a padló” szituáció, erre magam is rájöttem. Nehogy már Pedro átmenjen a Ferrari motoros Sauberhez, maradjon csak nálunk, szükség van tapasztalatára, még akkor is, ha várhatóan nem fog sok km-t kapni. Állítólag csak Nicken múlik a Renault-szerződés, remélhetőleg nem sokat tétováz.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s