Igen, de sokat ne várjunk. Csak a visszaszámlálás a lényeg, túl sokat valószínűleg nem fognak elárulni. Pl. ne várjunk egy ‘premier plán’ képet a diffúzorról. :D
De azt elárulja a kép, hogy sokakkal ellentétben az új autóval sem tették ki a tükröt az oldaldobozokra.
Pedig volt, hogy halmozták is (2007, Sepang teszt):
Nem Photoshop. Még azóta is tartják magukat az akkor tapasztaltakhoz; a külső tükörben szinte semmit se látni, annyira vibrál.
Hát igen, én nem is nagyon engedném kitenni a szélére.
Emlékeim szerint mintha már egyszer tervezték is megvizsgálni/betiltani, de aztán a csapatok valahogy mégis meggyőzték az FIA-t, hogy ezek a külső tükrök milyen frankón betöltik a szerepüket. Hát persze, mint aerodinamikai elemek, úgy esetleg. Olyan rettentő sokat nem hozhatnak köridőben, hátrafelé jól látni legalább olyan fontos lehet a verseny eredményes befejezése céljából. :)
Megkerestem a cikket: :D http://f1vilag.hu/cikk/20070413/A_FIA_vizsgalja_az_oldalra_kihelyezett_tukroket
“Ez* abból állt, hogy a versenyző beült az autóba, majd a FIA képviselője 10 méterre mögötte felmutatott egy papírt, melyre egy szám volt írva, és azt kellett a pilótának visszamondania, mellyel a FIA bizonyosságot szerezhetett arról, valóban jók-e a látási viszonyok.”
*a vizsgálat
Minden nap jön egy újabb részlet/elem?
Igen, de sokat ne várjunk. Csak a visszaszámlálás a lényeg, túl sokat valószínűleg nem fognak elárulni. Pl. ne várjunk egy ‘premier plán’ képet a diffúzorról. :D
De azt elárulja a kép, hogy sokakkal ellentétben az új autóval sem tették ki a tükröt az oldaldobozokra.
Pedig volt, hogy halmozták is (2007, Sepang teszt):

Nem Photoshop. Még azóta is tartják magukat az akkor tapasztaltakhoz; a külső tükörben szinte semmit se látni, annyira vibrál.
Hát igen, én nem is nagyon engedném kitenni a szélére.
Emlékeim szerint mintha már egyszer tervezték is megvizsgálni/betiltani, de aztán a csapatok valahogy mégis meggyőzték az FIA-t, hogy ezek a külső tükrök milyen frankón betöltik a szerepüket. Hát persze, mint aerodinamikai elemek, úgy esetleg. Olyan rettentő sokat nem hozhatnak köridőben, hátrafelé jól látni legalább olyan fontos lehet a verseny eredményes befejezése céljából. :)
Úgy emlékszem számokat mutattak a pilótáknak. De az álló autóval aztán sokra mennek.
Az de komoly. :D
Megkerestem a cikket: :D
http://f1vilag.hu/cikk/20070413/A_FIA_vizsgalja_az_oldalra_kihelyezett_tukroket
“Ez* abból állt, hogy a versenyző beült az autóba, majd a FIA képviselője 10 méterre mögötte felmutatott egy papírt, melyre egy szám volt írva, és azt kellett a pilótának visszamondania, mellyel a FIA bizonyosságot szerezhetett arról, valóban jók-e a látási viszonyok.”
*a vizsgálat