Jerez II – Day 1

February 17

BMW Sauber: de la Rosa
Ferrari: Massa
Force India: di Resta (am / de), Liuzzi (pm / du)
Lotus: Fauzy
McLaren: Hamilton
Mercedes: Schumacher
Red Bull: Vettel
Renault: Petrov
Toro Rosso: Buemi
Virgin Racing: di Grassi
Williams: Barrichello

9:36 CET: Red flag / piros zászló – The McLaren stopped on the backstraight.

9:59: Second red flag / újra piros zászló – Paul di Resta (Force India) had a spin. / Paul di Resta kicsúszott, megpördült…

10:30: Now raining in Jerez… / Elkezdett esni az eső…

12:30: Third red flag / A harmadik piros zászló – Barrichello

The sun is out in Jerez and the track is drying out… / Kisütött a nap, szárad a pálya…

13:30

Hamilton stint (time in CET / driver’s lap number / lap time):

12:53:59 26 1:39.371
12:56:06 27 1:33.816
12:57:09 28 1:27.669
13:00:11 30 1:25.742
13:02:16 31 1:26.024
13:03:04 32 1:25.136
13:04:05 33 1:24.762
13:06:07 34 1:26.444
13:07:09 35 1:26.530
13:09:02 36 1:25.440
13:10:05 37 1:28.711
13:12:11 38 1:25.116
13:13:13 39 1:24.835
13:15:00 40 1:26.166
13:16:01 41 1:25.020
13:17:03 42 1:25.687
13:19:09 43 1:24.860
13:20:12 44 1:24.367

Massa stint:

13:16:01 46 1:26.473
13:17:03 47 1:24.309
13:18:06 48 1:23.619
13:20:12 49 1:23.204
…then he stopped on the track, Red flag; InsideFerrari: Another usual problem for Felipe, who stopped in the track… Anyway he is the quickest so far: 1.23.204 with the slicks

14:00

Vettel stint:

13:48:58 56 1:23.551
13:50:01 57 1:24.010
13:52:05 58 1:33.147
13:53:08 59 1:24.044
13:54:56 60 1:23.973
13:55:58 61 1:23.991
13:56:59 62 1:23.737
13:59:01 63 1:30.503
14:00:12 64 1:24.778
14:02:15 65 1:23.461
14:03:03 66 1:23.838
14:04:06 67 1:23.440
14:06:12 68 1:23.630
14:07:15 69 1:24.593
14:09:05 70 1:24.675
14:10:08 71 1:23.834
14:12:12 72 1:34.010
14:13:15 73 1:25.087
14:14:02 74 1:23.221
14:16:08 75 1:28.396
14:17:11 76 1:23.753
14:19:00 77 1:37.941
14:20:03 78 1:23.708
14:22:05 79 1:23.375

Schumacher stint:

14:13:15 54 1:27.493
14:14:02 55 1:26.857
14:16:08 56 1:26.855
14:17:11 57 1:27.006
14:19:00 58 1:27.327
14:20:03 59 1:27.871
14:22:05 60 1:27.171
14:23:06 61 1:27.227
14:25:09 62 1:27.571
14:26:11 63 1:27.542
14:27:14 64 1:28.815
box
14:32:12 67 1:24.761
14:34:02 68 1:24.532
14:35:04 69 1:25.285
14:37:09 70 1:25.389
14:38:00 71 1:26.043
14:39:03 72 1:25.818
14:41:08 73 1:26.112
14:42:11 74 1:25.943
14:44:00 75 1:25.696
14:45:02 76 1:26.336
14:47:08 77 1:26.598

Vettel stint:

14:38:00    82    1:22.818
14:39:03    83    1:22.639
14:41:08    84    1:22.593
14:42:11    85    1:23.048
14:42:58    86    1:23.044
14:45:02    87    1:23.423
14:46:05    88    1:23.342
14:47:55    89    1:23.387

15:00

Lotus Racing: Car running without power steering today due to supplier issue, but Fairuz still manages to put in an impressive 56 laps in the car so far! / Fairuz szervo nélkül kormányozza a Lotus autót! Beszállítói, ellátási problémák miatt az autóban nincs illetve nem működik a kormányrásegítés. A maláj tesztpilóta ennek ellenére már 56 kört teljesített.

Újra elkezdett esni az eső…

…elállt, újra folyamatosan javuló állapotban az aszfalt.

16:40 Red flag / piros zászló – Barrichello

Green flag with 12 minutes to go / szabad a pálya, 12 perc a végéig…

The fireworks / a tüzijáték:

Vettel:

91 1:23.387
92 1:28.629 +5.242
93 1:26.261 -2.368
94 1:25.241 -1.02
95 1:24.557 -0.684
96 1:24.612 +0.055
97 1:24.400 -0.212

Hamilton:

64 1:24.523
65 1:23.842 -0.681
66 1:23.799 -0.043
67 1:24.619 +0.82
68 1:23.017 -1.602
69 1:23.894 +0.877
70 1:23.539 -0.355
71 1:24.337 +0.798
72 —-

de la Rosa:

69 1:28.164
70 1:24.693 -3.471
71 1:24.314 -0.379
72 1:23.937 -0.377
73 1:23.651 -0.286
74 1:23.367 -0.284
75 1:23.690 +0.323
76 —-

Schumacher:

104 1:26.325
105 1:25.371 -0.954
106 1:24.627 -0.744
107 1:24.391 -0.236
108 1:24.521 +0.13
109 1:24.271 -0.25
110 1:23.803 -0.468
111 —-

17:00

2 thoughts on “Jerez II – Day 1

    • Főleg, hogy folyamatosan javuló de nem a nap legjobb pályaállapotában futotta a leghosszabb etapját. De a végén se volt olyan gyors a pálya, mint kora délután.

      Vannak titokzatos híresztelések is, miszerint a McLaren uszonya nem csak az aminek látszik, nem csak egy átlagos uszony motorborítás, hanem van rejtett funkciója, amit eddig még ‘be se kapcsoltak’ vele a teszteken. Egyes spekulációk szerint CCW-t akarnak vele csinálni.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Circulation_control_wing

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s