Blog arculat

A Motion elnevezésű témát közérdekből ejtettem, mert egyes böngészőkben nagyon processzorigényes volt a megjelenítése. A funkciói és az elrendezése ideális volt amellett, hogy még jól is nézett ki, de az olvasók érdekében búcsút vettem tőle. A mai nap folyamán számos (WordPress.com) témát próbáltam ki. Egyik rosszabb volt, mint a másik. A legkisebb rossz talán az iNove, ami legalább nem totál rondán jeleníti meg a Motion alatt létrehozott bejegyzéseket. Egyelőre ezt leszek kénytelen használni, amíg jobb nem adódik.

3 thoughts on “Blog arculat

  1. Őszintén szólva ez nekem sokkal jobban tetszik, mint az előző zöldes háttér. Erre a célra szerintem jobb az egyszerű téma. Személy szerint engem zavart egy kicsit olvasás közben a változó háttér, illetve a színek is jobban tetszenek most. A fejléc is kulturált. Korábban én is néztem wordpress témákat és ez az egyik legkulturáltabb. Ami még tetszett, az az Ocean Mist, főleg, hogy a fejlécben(?) cserélhető a kép, így nem olyan unalmas és a megjelenése is kellemes.
    Nem vagyunk egyformák. :)

    • Az Ocean Mist is a listán volt befutónak, egy rövid időre be is volt állítva a nap folyamán és elkezdtem keresni fejlécnek való képet is, de végül valamiért mégis ellene döntöttem. :)

Leave a Reply

