Ferrari hűtés: Van kopoltyú, nincs kopoltyú

…trükk. Csak egy nyílás lehet a szabályok szerint azon a részen; a kipufogónak. A Ferrari ‘egybefűrészelte’ a kopoltyúkkal. Nos ezzel a megoldással mindenféle nyílást ki lehet majd alakítani a tiltott zónában, csak eggyé kell ‘erőltetni’, akármilyen krikszkrakszos is lesz, úgyhogy nem is fogok meglepődni, ha idővel ez a kiskapu is be lesz csukva. Olasz hírek szerint a Ferrari egy jelentősen új revízión dolgozik, ami leghamarabb Barcelonára készülhet el és a fő változások egy új überdiffúzor (amilyen a 2010-es Toyotán van/lett volna; ex-Toyota szaki hozta az ötletet A3-as lap méretű padlólemez lyukkal) és egy új ‘aero’, amelynek nincsenek hűtési elégtelenségei, mert a jelenleginek van. Ezen kopoltyúk ellen valószínűleg azért nem protestáltak riválisok, mert mindenkinek van vaj a füle mögött, továbbá példamutató módon a Ferrari és McLaren között van egy rebesgetett megállapodás, hogy egymás ellen nem protestálnak; ‘élni és élni hagyni’.

Ferrari cooling; 4 openings made into 1, to achieve legality.

3 thoughts on “Ferrari hűtés: Van kopoltyú, nincs kopoltyú

    • Pfuj de csúnyán elferdítették több helyen is.

      1. A Ferrari elhatárolódott a szárny-ügytől.

      2. A látogatásnak semmi köze nem volt semmiféle ilyenhez vagy béketárgyaláshoz. Röhej.

      A McLaren csak egyeztetett a Ferrarival, hogy majd melyik szériába készítse fel az MP4-12C versenyváltozatait (eladásra magáncsapatoknak). GT racing-ről van szó.

  1. Pingback: Mercedes copying Ferrari trick « Hunnylander's Blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s