‘Szolgálati közlemény’

Változtattam a blog témáját. Ezt még csak most kezdtem kiismerni, van benne néhány kedvező állítási opció, még ki kell ismernem. A fejléc képet is csak tesztnek tettem be, sebtében csinált kép, egyébként a ‘híres/hírhedt 8-as kanyart’ ábrázolja, a következő nagydíjra asszociál. Háttérszín is állítható, háttérképre is lehetőség lenne.

A szélesség kicsit nagyobb, de remélhetőleg állítható, majd megnézem. Az eddigi témának 600 pixeles fő sávja volt, ami több okból is praktikus volt. De migráció nélkül is elfogathatóan néznek ki az az alatt megírt bejegyzések.

A kategória-menük kicsit felkavarodtak. Sajnos nem mindig sima a blogtartalom ‘konvertálása’ egyik megjelenítési témáról a másikra. Schumacher nem is fő kategória és mégis menüvé konvertálódott, más menük meg elvesztek (legalábbis vizuálisan). Ezt valószínűleg ki tudom javítani, meg már régóta változtatni akartam az egész menü/kategória struktúrán, most lett apropója.

Nincs elfelejtve a korábbi (‘mg12 iNove’) téma sem, ha nem leszek elégedett a jelenlegivel (‘Enterprise’), nem fogom erőltetni.

Egyelőre ejtenem kell, valami bugos benne. Új téma, majd idővel kijavítják, jelenleg kavarja a kategória-menüket; kihagy almenüket, almenüt tesz főhelyre, arrgh, egyszerűen pocsék, pedig mindent megpróbáltam, töröltem-újraadtam kategóriákat, változtattam a hierarchián, de reménytelen. Nem veszi át a kategória rendszert helyesen, így meg nem tudok beállítani benne egy ideális és funkcionális menürendszert.

Leave a Reply

