New F10 spied at Fiorano!

Click on images for enhanced size! / Kattints a képekre felnagyított méretért!



The biggest noticeable change is obvious and easy to spot, the new exhausts are lower and more backwards, to help the diffuser. This is the cardinal feature of the new package.

HU: Az előzetes hírek pontosak voltak, a fő változás, ami jól megfigyelhető a felvételen, hogy az új kipufogó-kivezetés hátrébb és lejjebb került a diffúzor működésének támogatására. Ez a legfőbb fejlesztés az új csomagban.

6 thoughts on “New F10 spied at Fiorano!

  1. Hunny, szeretném a véleményedet kérni, hogy ez az újítás amit csinált a Ferrari Valenciára, az biztos hogy beválik? Mert tulajdonképpen az autó hátúját úgy ahogy van átrendezték? Biztos hogy beválik nekik?

  2. Magában a koncepcióban (vagyis, hogy a kipufogógázzal megtámogassák a diffúzor hatékonyságát) alapvetően van potenciál. A Red Bull-t a Ferrari után a McLaren, Renault és talán még mások is követni fogják ezen a téren, és ez nem lehet véletlen. A hátsórész keskenyítésének és a kipufogó diffúzorhoz közelítésének nyilvánvalóan komoly aerodinamikai előnyei lehetnek, de ezt ripsz-ropsz nem lesz egyszerű kiaknázni.

    Az, hogy a Ferrari új csomagja mekkorát fog ütni már Valenciában, nehéz megtippelni. Egy új csomagnak szüksége van optimalizálási időszakra is, akár hosszabb időre, több futamra is, amíg kiaknázzák a benne rejlő potenciált. De vannak ellenpéldák is; McLaren Nürburgring 2009, egyből a debütálásakor adhat nagy előrelépést. Az se egyértelmű még, hogy egyáltalán mennyit is várnak az újításoktól. Egyes ‘sajtótippek’ szerint 3-4 tized, mások szerint 7 tized, de a Ferrari nem közölt adatokat, saját tippeket.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s