‘Miről irjak?’ avagy Kérdezz-felelek…

…ha tudok és/vagy akarok :P

A téma értelemszerűen a blog fő témái és kapcsolódó dolgok.

Az elmúlt időszakban kicsit pangott a blog, pihentettem. Elnézést kérek ezért! Persze voltak és vannak bejegyzés-vázlatok meg témák, amelyekhez ‘tollat ragadhattam’ volna, de ezeket visszalőttem. Van úgy, hogy úgy érzem, jobb bojkottálni az aktuális főbb beszédtémákat. Legalábbis blog-szinten, mert véleményem szokott lenni a nagy balhékról is, de leginkább untat, ha egyes témákból túl nagy médiaáradat lesz.

Az elmúlt héten beteg nyuszikat gondoztam, és egy nagyon fontos zenei és sound design projekten ügyködöm. Talán emiatt is hagytam kicsit leállni a blogomat, de a látogatottsági statisztikákból úgy veszem észre, hogy felelősségem van a blog rendszeres és új látogatói és olvasói iránt.

Laci

10 thoughts on “‘Miről irjak?’ avagy Kérdezz-felelek…

  1. Helló hunny!
    Esetleg erről az új McLaren update-ről, ha tudnál bővebben informálni, azt megköszönném. Miért nem működött és miért kezdett mégis? Melyik pályákon működhet még jobban és miért, illetve okozhat-e olyan látványos javulást, mint a Ferrarinál, ahol 2 futamon keresztül is csak volt, de nem igazán látszott, majd hirtelen megtáltosodott vele az alakulat. Ez lehetséges lesz a McLarennél is, vagy kell hozzá a new front wing update is, vagy ők teljesen más irányba mehetnek el a fejlesztéssel?Röviden csak ennyi, majd még gondolkozom a témákon. :D Köszi a választ, válaszokat. :)

  2. Nem tudom, hogy gondolkodtál-e rajta (és kedved is van hozzá), de szerintem nem lenne rossz néhány személyesebb hangvételű bejegyzést is írni, hogy te mit gondolsz néhány dologról. A téma mindegy, amihez kedved van (ha van egyáltalán) és megosztanád nyilvánosan is. ;) :)

  3. Hát akkor én is kérdezek, hátha kapok választ (remélem azért előbb kap választ egy McLaren fan mint egy Alonsós-bocs Zoli :P) :D
    Tudsz e valami újat mondani erről az új szárnyról illetve hogy az valóban meghaljik e?

    Itt ez a videó, nem tudom láttad e már de elég soknak tűnik a hajlás! Pár szót dobhatnál pl. mennyi a megengedett hajlás ha egyáltalán van ilyen meg hasonlók!

  4. @vingaal

    A McLaren-mizériáról illetve a Ferrari látszólagos feltámadásáról (valójában inkább a pechszériájuk maszkolta a folyamatos fejlődést, eredmény szinten) terveztem írni. Már többen kérték, más csatornán keresztül is.

    @Zoli

    Igen, gondolkodtam róla. Vannak olyan témák, amelyek az én szubjektív véleményemért kiáltanak és általánosságban is tendálok afelé, hogy a bejegyzések egyrésze személyesebb véleményezésű, szubjektívebb legyen.

    @Mochok

    Ehhez mindjárt hozzá is kezdek, mert van hozzá elég anyag és utánanéztem a szabálykönyvben is.

  5. Szia! Egy futamelőzetest én nagyon szívesen látnék a Magyar Nagydíjról. Tehát hogy melyik autónak feküdhet. Meg hogy ilyenkor 1 hét alatt mennyit tudnak javítani az autókon, ha tudnak egyáltalán. A McLaren biztos hogy alakít még a fújt diffúzorán illetve tesztelni fogja a padlólemezeit. Apropó. Arról lehetett hallani Hockenheim előtt, hogy Pénteken a McLaren a T2 es és a T3-as padlólemezt fogja tesztelni. Gondolom ez bukott, hiszen délelőtt eső volt délután meg egy autóval mentek. Erről mit tudsz?

  6. Hunny, szerintem is szükség van a blogodra! Legalább heti 2x fel szoktam látogatni ide megnézni, hogy van-e valami új cikk. :)

    Javaslat: Az első pár futam után írtál egy csapat erősorrendes cikket a véleményeddel + tényekkel alátámasztva. Szerintem azóta sok idő eltelt, az erősorrend változott, alakult. Talán érdemes lenne az aktuális sorrendről írni egy cikket még a nyári szünet előtt vagy az alatt. :)

    Keep up the good work!

  7. Helló!

    Engem is az első-szárny reklamációk háttere érdekelne, nagyon elmaradtam ezügyben. Valamiféle összehasonlítás a kifogástalan és a “kétes” verziók közt informatív lenne…

    Illetve az aktuális erősorrend elemzés is érdekes lehet.

    Előre is köszönjük a rugalmas “műsor-szolgáltatást”! Jó munkát!

    Csonti.

  8. Én meg annyit foglalkoztam vele, hogy beleutáltam. :( Félek, hogy a véleményemet az RBR és a Ferrari szimpatizánsok nem tennék ki az ablakba.

  9. hasonló érzésem van nekem is. Én is már eleget tudok róla, hogy azt mondhassam; “dugják fel maguknak azokat a szárnyakat” a FIA-sok meg a szar mérési eszközeiket..

Leave a reply to Mochok Cancel reply