Austin F1 track layout revealed

Track layout PDF document (Click to open or download the .pdf file! / Kattints a linkre megnyitni vagy letölteni a .pdf fájlt!)

The 3.4-mile track has 20 turns, a maximum elevation change of 133 feet, a back straightaway that is three-quarters of a mile long and a width that will vary between 39 and 52 feet.

Hellmund said the F1 cars should be able to reach a top speed of 200 mph on the track.

He also estimated the cars might be roaring by the grandstand at 180 mph on their way to a tight, uphill corner at Turn 1, one of the highest points on the track. Hellmund said Turn 1 could be the circuit’s signature corner and that it would also be one of the four designed spots to give drivers their best chance for passing, or overtaking as it’s called in F1. – statesman.com (Full article.)

HU: ~5472 méter hosszú, 40,5 méter szintkülönbség, ~1200 méter hosszú ‘hátsó egyenes’, pályaszélesség ~12 m – 16 m, elérhető csúcssebesség ~320 km/h

A pálya vonala ’tisztelettel adózik’ néhány híres pálya vonalának; 3, 4, 5, 6 – Maggots/Becketts (Silverstone), 12, 13, 14, 15 – Hockenheimring, 16, 17, 18 – “Turn 8” (Isztambul). A pálya legjellegzetesebb ‘saját’ kanyarja előreláthatólag az 1-es lesz, amely az  egyik legmagasabban fekvő rész lesz és egy emelkedő vezet fel rá a célegyenesből, ahol a versenyzők ~290 km/h-s sebességet érhetnek el a kanyar bevétele előtt.

A pályán 4 előzési pont lesz kialakítva, és ebből 3-nál abszolút biztosra is mennek, mert 45°-nál is kisebb szöget zárnak be…

7 thoughts on “Austin F1 track layout revealed

  1. Pingback: Tweets that mention Austin F1 track layout revealed | Hunnylander's Blog -- Topsy.com

    • Szerintem is. Előzésre alkalmasabb pályát a mai autókhoz nem lehetne kitalálni. Plusz pont, hogy nem városi/utcai pálya lesz és jelentős szintkülönbség lesz rajta. És a koppintások is jók szerintem, pl. a Turn 8 se egyszerű koppintás, merthogy ez jobbos kanyar, tehát tükrözve lett.

  2. Nagyon tetszetős :) Nekem nagyon meredeknek tűnik az 1.-es kanyar előtti emelkedő, de jó mert így nem tudják nagyon leültetni az autókat és nagy tapadást elérni. Így szenvedhetnek a pálya többi részén

    • Hát azért kétlem hogy az valóban annyira meredek lenne mint a képen! :D Szerintem csak ki akarták hangsúlyozni a képen is hogy ott a legmagasabb a pálya!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s