‘Hoppácska! Ezmiez?’

6 thoughts on “‘Hoppácska! Ezmiez?’

    • Ha ennyire rugalmas a padlólemez, akkor pont emiatt nem kopik el. Ha merevebb lenne plusz le lenne ültetve az autó és gyakorta így felütődne, akkor túlkopná az egy mm-t, főleg ezen a hosszú versenyen.

      De a Jabloc nem olyan könnyen kopik, valószínűleg a legkeményebb természetes fánál is kopásállóbb, mivel mesterséges hi-tech ‘fa’, amit egyéb vegyületekkel, ragasztókkal is keményítenek a tömörítéskor.

      • Értem. Köszi. Bár úgy fest hogy semmi sem értek a szigorított FIA tesztek ami annyira nem jó hír. Már csak az esőben lehet reménykedni.

        A McLaren milyen újításokat hozott erre a versenyre? Van ahol első és van ahol hátsó szárnyat írnak. Tegnap a DSF-en pedig mintha valami olyasmi ismételgettek hogy Suzuka-ban jön valami nagyobb update holott korábban Szingapúrra ígérgettek hasonlót.

  1. Van egy nagyon művészi kialakítású új első szárny, talán a versenyre is bevethető lesz. Illetve a diffuzúr körül van némi módosítás; a kipufogó kivezetés ‘szétterülőbb’. A hátsó szárny az, ami Monacóban és a Hungaroringen is volt használva, nem látszik eltérőnek.

    A DSF-en én is hallottam azt a kijelentést, remélhetőleg igaz és Szuzukára jön még valami komolyabb.

    • “Ez egy olyan pálya, amin tudtuk, hogy versenyképesek lesznek, és egy olyan, ami minden bizonnyal nehézségeket okoz majd nekünk, szóval elégedetten megyek Japánba,” mondta Button. “Japánra lesz egy jó kis újításunk. Olyasmi, amit nem tudtunk itt feltenni az autóra megbízhatósági okokból. De az eleve Suzukára tervezett újításokkal remélhetőleg dupla csapás lesz. ”

      Kéne hozniuk ezzel egy erős 3-4 tizedet legalább különben bye bye VB cím(ek). Ami még egy meglehetősen negatív meglepetés volt az a két McLaren versenytempója ami eléggé elmaradt Alonso-tól és Vettel-től. Eddig szinte mindig jobb volt a McLaren a versenyeken most pedig mintha megfordult volna ez a tendencia. Ez nem túl jó ómen a maradék versenyekre.

  2. Szerintem arról van szó, hogy a kerékvetőn átdobva az autót, a csúszólemez felfelé megmozdult. Ez nem szabályellenes. Nyilván, mikor rádobja valaki a kerékvetőre a kocsit, nagyobb terhelést kap alulról a “tea-tartó”, így jóval nagyobb mértékben mozdulhat el, mint az FIA új tesztje során.
    Szerintem nincs semmi csavar a dologban, amúgy is sokat veszített az RBR az új tesztek miatt.

    Fafa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s