Save Team Lotus!

SaveTeamLotus.com

5 thoughts on “Save Team Lotus!

    • Köszönöm, javítottam.

      ‘Új seprű, jól seper’, vagy nem. Módosítottak a szerkesztői felületen, eddig nem így működött. Általában, ha ilyen mezőkbe beilleszti az url-t az ember, a ‘kényelmi/segítő’ előtag kijelölődik és törlődik, kivéve, ha nem szünteted meg a kijelölést a beillesztés előtt. A felületi változtatást észrevettem meg ismertem is már előre, hogy ez fejlesztve lett, de nem számítottam rá, hogy ne a megszokott praktikus módon működne.

      De összességében nagyon meg vagyok elégedve a WordPress kezelői felülettel meg a lehetőségekkel.

Leave a Reply

