2011 Silly Season II

No. Driver Team & Constructor Name
1
2
Sebastian Vettel
Mark Webber
Red Bull Racing
RBR-Renault
3
4
Lewis Hamilton
Jenson Button
Vodafone McLaren Mercedes
McLaren-Mercedes
5
6
Fernando Alonso
Felipe Massa
Scuderia Ferrari Marlboro
Ferrari
7
8
Michael Schumacher
Nico Rosberg
Mercedes GP Petronas F1 Team
Mercedes
9
10
Robert Kubica
TBA
Renault F1 Team
Renault
11
12
Rubens Barrichello
Pastor Maldonado
AT&T Williams
Williams-Cosworth
14
15
TBA
TBA
Force India F1 Team
Force India-Mercedes
16
17
Kamui Kobayashi
Sergio Perez Mendoza
Sauber F1 Team
Sauber-Ferrari
18
19
TBA
TBA
Scuderia Toro Rosso
STR-Ferrari
20
21
Jarno Trulli
Heikki Kovalainen
Team Lotus
Lotus-Renault
22
23
TBA
TBA
HRT F1 Team
HRT-Cosworth
24
25
Timo Glock
TBA
Marussia Virgin Racing
Virgin-Cosworth

Változások az előző Silly Season lista óta; Maldonado és Glock hozzátéve.

Még mindig nagyon sok a hivatalosan be nem jelentett pozíció, szám szerint 8. A versenyzői piac mozgató rugói, Vitaly Petrov és Nico Hülkenberg lehetnek, és tőlük függő dominóelv miatt nincs még sok más hely hivatalosan betöltve.

Pedro de la Rosa nemrég nyilatkozta, hogy ő nem tud érvényesülni, mert nincsen hozzá (elég) szponzora. Még egy HRT-hez sem tud bekerülni, ami, valljuk be, nem egy főnyeremény. A HRT nem kifejezetten a potenciális tehetségek helye, hanem a ‘hobbisofőrőké’ akik be akarnak fizetni egy kis F1-es dodzsemre. A fiatal tehetségeknek csak karrier-temetőnek lehet ideális. Elképzelhető, hogy valaki végső ‘elkeseredésében’ ide pottyan, miután felsőbb helyekre nem sikerült bejutnia.

A Virginnél Di Grassi és Jerome D’Ambrioso közül kerülhet ki leginkább a befutó. A legértékesebb pilótai ülés a Renaulté, utána pedig a Force Indiáé. Ezen 3 pilótai ülés valamelyikére Adrian Sutil biztos befutó, rajta kívül, Petrov, Hülkenberg és di Resta a fő pedálozók ezen helyekre, a skót számára valószínűleg csak a Force India az elérhető maximum, míg Vitantonio Liuzzi számára valószínűleg már az sem.

A Toro Rossonál már rég megvan az alapfelállás vázlata; Alguersuari-Buemi. A szerződések véglegesítését ők is azért húzhatják, mert nem szeretnének elszalasztani egy Renaultból, Force India mellett elsuhanva kipottyanó Petrovot a pénzeszsákjaival együtt. Petrovért még a Hispániánál is fényezik a dodzsemet.

3 thoughts on “2011 Silly Season II

    • Ha össze tud szedni jó sok pénzt és lesz HRT autó, akkor Hispania, legjobb esetben. Esetleg tesztpilóta Lotusnál, Virginnél.

      De én már olyan híreket olvastam, hogy a DTM felé nézelődik (ott se könnyű ám autót kapni, sok az eszkimó, kevés a fóka). Ha igaz, az sokat elmond az F1-es lehetőségeiről.

  1. HRT-nél legalább 8-10 millióba kerülne, de annál talán a semmi is jobb (főleg, hogy a HRT indulása sem a legbiztosabb szvsz). Kár, pedig megnéztem volna egy jobb kocsiban. Nagy reményeket ugyan nem fűznék hozzá, de a HRT sok minden volt, csak kiindulási alap nem.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s