5 days to go

Már csak öt nap van hátra, hogy ‘ne egyen meg az unalom’ bennünket F1 vonatkozásában. Én már nagyon unom az uborkaszezont. Új autót akarok látni! Nem baj, ha Ferrari, csak valami új legyen és induljon már végre a 2011-es szezon a bemutatókkal és tesztekkel és akkor lehet végre érdemleges tartalom is, amivel foglalkozhatunk. :)

Agresszív, agresszív, innovatív, agresszív, kihasználjukakiskapukat, merész, innovatív, legmerészebb, agresszív, innovatív, azösszeskiskaputkihasználjuk. És ezt még szorozd meg öttel! Így jellemzik a csapatok az új autóikat, és ez már jelent valamit.

Elég volt a lacafacából, nincs más lehetőség, valahogy utol kellene érni azt, ami már 2009 óta agresszív dizájn!

Az egyik dolog amit borítékolhatok, az az, hogy a “pull-rod” (magyarul húzórudas vagy vonórudas) hátsó felfüggesztésű autók száma jelentősen meg fog növekedni százalékos értékben. 100, 200 vagy akár 500%-kal? (Hogy miért százalékosan? Mert úgy többnek látszik, eddig csak egyetlen ilyen autó volt, tudjuk melyik. Ez egy olyan terület, ahova sokan nehezen merészkednek.)

A másik meg a szűkebbnél szűkebb hátsórészek a diffúzor ‘meghajtására’.

Alapvetően kecses autókra számítók még akkor is, ha a KERS integráció ez ellen dolgozott. Még ha térfogatilag növekedni is volt kénytelen az oldaldoboz és/vagy a hűtőnyílások egyes csapatoknál, az autó megjelenése, formavilága így is agresszív kecsességet fog sugallni.

Amiben meg valami lehetséges csavart érzek, az Berlin; a McLaren vonatkozásában. ‘Me’ a Vodafone akarta’, ez részben igaz is lehet, de nekem ez elhárítószöveg. De miért a Sony Centerben?

5 thoughts on “5 days to go

    • Nincs, csak esetlegesen közvetetten. Van olyan híresztelés/pletyka, hogy a McLaren egyik trükkje, “innovációja” egy speciális váltókialakítás, -elrendezés, -csomagolás.

      A váltón találhatók a futómű felfüggesztési pontjai, tehát így összefügghetnek a dolgok és részben utalhat a dolog akár pull-rodra is, vagy valami ‘különlegesebb’ push-rodra.

      Alacsony tömegközéppont, szűk hátsó és ha ez megvan, akkor inkább maradnának a járt útnál, a push-rodnál. Nekem az volt a benyomásom, hogy ők is, akárcsak a Ferrari, ezidáig ódzkodtak az igazán extrém hátsó csomagolástól és a pull-rodtól, amit Newey elkezdett (visszahozott) 2009-ben.

  1. És ez az innováció a jövő évi autóra lesz telepítve, vagy már volt a 25-ösön is? és hogyhogy ez kiszivárgott, még ha csak plettyka

    • Ez a 26-ossal kapcsolatos híresztelés/pletyka/füles.

      Az, hogy ez kiszivárgott valós információ vagy csak valami valótlan, csak ezután derülhet ki.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s