Nem 25-én jön a 25-ös

Frissítés: Talán bejött volna ez a füles, ha meghagyják ezt a napot nekik, de nem sokkal ezután a Mercedes ‘lefoglalta’ magának ezt a dátumot a leközlésével, márpedig aki kapja, marja. Két nagy csapat nem ütheti egymást azonos dátummal, mert saját maguk publicitását rontanák vele.

29-én jön a McLaren MP4-25-ös…

Nem hivatalos, de nem is légből kapott információ. Továbbá logikus is. Januárban még nem lesz teszt, felesleges a korábbi bemutató, 25.-e ráadásul hétfő, adja magát a dolog. A csapat elmondása szerint az autó a 24-esnél egy sokkal agresszívebb dizájn lesz, ez leginkább az aerodinamikára vonatkozik. Ha még a 24-es is nyert futamokat, megkockáztatom, a 25-ös jó étvággyal eszi majd a győzelemért járó 25 pontokat.

———-

January 25th 29th, McLaren MP4-25 Launch

It won’t be black or orange, silver-red remains.

———-

Marad az ezüst-piros alapfestés, és marad a Vodafone McLaren Mercedes csapatnév is. Ezen kommerciális névből elhagyható lenne a Mercedes, még ha motorszállító is, a konstruktőr-motornévből viszont nem, ahogy a Force Indiánál sem; de a kommerciális név nem azonos a szabálykönyv általi konstruktőr névvel. A Daimlernek még mindig sok pénze van a McLaren csoportban és több év alatt lesz kifizetve a tulajdonrésze, amit visszaad. Ez is a fizetség része, hogy a csapat még kvázi második Mercedes gyári csapatként nevezi és ‘festi magát’, habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes kapcsolat előtt. A piros szintén csak el lett fogadtatva a Vodafonenal, az is McLaren Rocket Red piros, az meg a logóból jön. Szóval, még a Daimler távozása után is maradhat az ezüst, esetleg kicsit több feketét tesznek az autóra, mert hajdanában is feketével kombinálták az ezüstöt. Talán 2011-től vagy 2012-től jön egy új festés.

7 thoughts on “Nem 25-én jön a 25-ös

  1. Akkor a Santander csak az overálon lesz rajta? Sztem nem lesz se ilyen sötét se ilyen világos, vmi kettő közti átmenet…de az elsőre fog hajazni nagyon. 3. helyre jók lesztek. :D
    ui.: Neked se jön be a hírek fóruma?

    • Kiegészítettem, a képek csak dísznek lettek betéve, hogy ne csak szöveg legyen egy amúgy is rövid hírben.

      A Santander valószínűleg nem lesz az autón, ha mégis, talán kisebb méretben.

      Az F1Hírek költözködik, másik szerverre.

  2. Imádom a sárga színt, így a 2. variáció jönne be nekem inkább.;)
    A 25-ösről sokan már most ódákat zengenek, ennek egy része nyílván csak PR, nekem mégis jó előérzetem van. A szezonközbeni áldozatos munka, a bámulatos felzárkózásunk rengeteg tapasztalati tőkét hozott, ez lényegesebb a két futamgyőzelemnél is. Mi még egyszer nem fogunk betlizni, erről meg vagyok győződve. Ettől még a többi csapat előttünk végezhet, jobban teljesíthet, de mi ott leszünk riválisnak, annyi biztos.:)

Leave a comment